Subscribe:

Labels

marți, 22 ianuarie 2013

Nitruţ

Nitruţ e pe cale să iasă la lumină. Mă-sa e uşurată că scapă de povara ce a îngreunat-o timp de 9 luni, ta-su nu a mai reuşit să ajungă la spital, a oprit la crâşma din apropiere.
Nitruţ  iese din scârbosul cămin în care  locuise până acum şi păşeşte în sfârşit pentru prima oară în frumoasa lume. Enervat la culme că ta-su nu e acolo în momentul gloriei măreţe, îi fură asistentei telefonul din buzunar şi îl sună pe acesta ameninţându-l cu travestirea.
Entuziasmat că fiul lui mult aşteptat însă conceput neplanificat a rostit prima ameninţare la doar 20 de minute de viaţă, ajunge şi el la spital însă ca pacient. În drum spre spital a căzut de pe o pasarelă 5 metri în gol, 70% din corp este acoperit de ghips acum.
După o lună de petreceri interminabile la care au participat foarte multe nume mari şi câteva călugăriţe în devenire despre care nu vă pot spune mai multe, lui Nitruţ îi veni timpul să fută. El nu putea să facă sex cu o singură femeie, avea 2 puli şi un coi, partida dura între 24-96 de ore, în funcţie de momentul când leşinau şi când se trezeau pârâtele.
Din când în când, ta-su o mai bătea pe mă-sa că era cam curvă. Pe Nitruţ nu-l deranja, ştia că nu e fiul lu' ta-su şi că mă-sa-şi merita bătăile.
La vârsta de 5 ani băiatul a scris prima lui carte şi a povestit lumii de ce-s femeile curve şi de ce se masturbează bărbaţii. Pâna la 10 ani a descoperit leacul nemuririi şi a inventat păcănelele. Doborât de plictiseală s-a sinucis la 11 ani.
În timpul scurtei sale vieţi, Nitruţ le-a trăit pe toate, le-a comis pe toate şi le-a futut pe toate.

2 comentarii:

ZvT spunea...

Ai schimbat povestea reala , ai exagerat putin ... da eu stiu cine e Nitrut (plictisificatorul ) si cine a cazut de pe pasarela de 5 metri inaltime .

Catalin spunea...

Mi-a mai zis cineva dar nu, povestioara e pur sf. Nu am intentionat sa scot ceva in evidenta.

Trimiteți un comentariu