Subscribe:

Labels

vineri, 5 aprilie 2013

Nestatornic - Ep. 1

Alex - păr brunet,ochi verzi indeciși,corp atletic, înălțime medie, carismatic.
Alex a avut o experiență urâtă cu moartea, fratele și iubita din liceu fiind uciși într-un accident de mașina în care el conducea, sora și fratele mai mare au murit de supradoză iar părinții s-au sinucis când ei erau mici din cauza datoriilor. Acestea sunt probabil cauzele pentru care Alex a hotărât că viața trebuie trăită neplanificat și fără teama zilei de mâine.


Motorul unei motociclete Tryumph Bonneville se aude dinspre intrarea în curtea universității.În timp ce Alex coboară de pe motor, mahmur și cu ochelarii de soare sparți, un grup de fete discută despre el cu intenția de a fi auzite.
Mi-aș trage-o oricând cu profu'!
Mie imi spui?probabil s-a culcat deja cu jumătate din fetele din școala...
Dacă ați ști voi...! Spune Aida
Alex trece zâmbind printre ele și ii sărută paternal fruntea Aidei.
O,bună preaiubita mea fiica,și..cum a fost ziua ta pana acum?
Buna,tata.Hmm,nimic iesit din comun,ca de obicei, iarbă, rock și sex în grup.
Alex știe că Aida nu vorbește serios. Prea bine fiica mea, dar să nu bei, uite unde m-a adus pe mine băutura.
Celelalte fete o privesc cu o oarecare compătimire pe Aida,uimite că aceasta e fiica lui Alex.
Cursurile sunt pe cale să inceapă.
În drum spre cancelarie,Alex schițează un zâmbet cu gândul la noaptea trecută petrecută cu o stundentă.
Deschide ușa,directorul George învârtind un pix cu o expresie furioasa si dezgustata.
Tu...
Ce?Iar ai de gand să îmi fuți ziua cu vreun reproș cum că nu am voie să mă culc cu nu știu ce stundentă? Nu e ca și cum ele nu vor...
Oricum nu înțeleg rostul prostiilor pe care le îndrugi mereu.
Dar...
Știi ce?!Nici nu mai contează,deja ai făcut-o!Mă duc să mă culc.
Alex intră în sala de clasă unde trebuie să își țină ora.
Sunteți liberi,sunt prea obosit ca să mai țin și căcatul ăsta de curs. Iese din clasă și se îndreaptă spre motocicletă,o studentă îl ajunge din urmă și ii pune mâna pe umăr,zâmbind.
Profu' aș avea nevoie de niște cursuri particulare...
Alex zâmbește.Se urcă împreună pe motocicletă și pleacă.
Ajunși acasa la Alex,Ioana sare pe el înainte să apuce să deschidă ușa și îl săruta pasional.
Intră pe ușă pe jumătate dezbrăcați și se îndreaptă către pat.Ioana ii oferă lui Alex o felație,după care actul sexual începe.
Cred că tocmai am devenit ”penisdentă”.
Penisdentă? întreabă Alex nedumerit în timp ce își aprinde o țigară. Ce dracu mai înseamnă și asta? 
Da, penisdentă, dependetă de penisul tău magic. Îl prinde de mână și trage din țigară. Ar trebui să facem asta mai des.
Nu cred! Se apleacă spre noptieră să stingă țigara.
În ușă bate cineva panicat. Alex se întreabă cine ar putea fi, toți cunoscuții știu că el nu răspunde niciodată la ușă. Nici de data asta nu se duce la ușă.
Domnule deschideți e vorba despre Aida, e grav.

Va urma.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu